Κυριακή, 30 Μαΐου 2010

Μικρές συμβουλές για την αποστολή ευχετήριων καρτών

Μικρές συμβουλές για την αποστολή ευχετήριων καρτών


Σιγουρευτείτε ότι οι διευθύνσεις των παραληπτών είναι σωστές και η λίστα σας ανανεωμένη. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να επιστρέψουν πίσω οι κάρτες γιατί οι διευθύνσεις που είχατε γράψει ήταν λανθασμένες. Επιπλέον αυτό θα γίνει τη στιγμή που κανονικά θα έπρεπε οι πελάτες σας να λάβουν τις ευχές σας και δεν θα έχετε πια χρόνο στη διάθεσή σας να βρείτε τις καινούργιες διευθύνσεις και ναξαναστείλετε τις κάρτες.

 
Αν εκτός από επαγγελματική συνεργασία έχετε και κοινωνικές επαφές με κάποιον πελάτη σας μια πολύ καλή ιδέα είναι να στείλετε τις ευχές σας στην διεύθυνση της κατοικίας του και όχι στο γραφείο. Μην ξεχάσετε φυσικά σε αυτή την περίπτωση να προσθέσετε σαν παραλήπτη και την (ή τον) σύντροφό του που ζουν μαζί. Αν προτιμήσετε να στείλετε ευχετήρια κάρτα στη διεύθυνση εργασίας καλό είναι σε αυτές τις περιπτώσεις να υπολογίσετε δύο διαφορετικές κάρτες μία για κάθε έναν από το ζευγάρι τις οποίες θα στείλετε στο γραφείο τους ξεχωριστά ακόμα και αν δεν έχετε άμεση συνεργασία με κάποιον από τους δύο. 

Μην αφήνετε την αποστολή για την τελευταία στιγμή. Ένας καλός τρόπος για να οργανώσετε την αποστολή σας χωρίς άγχος και μέσα στα χρονικά περιθώρια είναι να προμηθευτείτε τις κάρτες σας στα μέσα Νοεμβρίου, να γράψετε τις διευθύνσεις τις επόμενες δύο εβδομάδες μέχρι το τέλος Νοεμβρίου και μετά τις πρώτες δύο εβδομάδες του Δεκεμβρίου να κάνετε σιγά σιγά την αποστολή. Με αυτό τον τρόπο ο απαιτούμενος χρόνος θα μοιραστεί σε διάστημα περίπου ενός μήνα και δεν θα έχετε την πίεση της τελευταίας στιγμής. Αν πάλι καταλάβετε ότι οι μέρες πέρασαν και δεν προλαβαίνετε πια να στείλετε χριστουγεννιάτικες ευχετήριες κάρτες, δοκιμάστε να στείλετε ευχές για την καινούργια χρονιά κάτι που θα σας εξασφαλίσει χρόνο ακόμα μιας εβδομάδας.
Αν τέλος δεν καταφέρετε ούτε αυτό, στείλτε ένα μικρό ευχαριστήριο σημείωμα στους πελάτες σας με το οποίο να τους ευχαριστείτε για τη συνεργασία που είχατε τη χρονιά που πέρασε. Ένα τέτοιο σημείωμα δεν είναι βέβαια το ίδιο αποτελεσματικό όπως μια ευχετήρια κάρτα αλλά είναι σίγουρα μια κίνηση η οποία είναι πολύ καλύτερη από το να μην κάνετε απολύτως τίποτα. Στην περίπτωση αυτή μάλιστα το ευχαριστήριο που θα στείλετε μπορεί να φτάσει στα χέρια του παραλήπτη μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου χωρίς να εκτεθείτε
Ο καλύτερος τρόπος είναι να δημιουργείτε τη λίστα με τα στοιχεία των πελατών σας τη στιγμή που ξεκινάτε τη συνεργασία μαζί τους. Αν αφιερώσετε λίγο χρόνο εκείνη τη στιγμή στο τέλος του χρόνου όταν θα χρειαστεί να ανατρέξετε στη λίστα με τους πελάτες σας αυτή θα είναι ενημερωμένη και έτσι δεν θα κινδυνέψετε να ξεχάσετε κάποιον σημαντικό πελάτη.

Ακόμα και αν έχετε εκτυπώσει στο εσωτερικό της κάρτας κάποιες ευχές καλό θα ήταν να υπογράψετε κάθε κάρτα ξεχωριστά και ακόμα καλύτερο αν μπορούσατε να προσθέσετε και μια χειρόγραφη ευχή για κάποιους από τους πιο σημαντικούς πελάτες σας η οποία να είναι απόλυτα προσωποποιημένη και να αφορά μια σημαντική στιγμή της συνεργασίας σας το χρόνο που πέρασε.

Μπορεί αρχικά να νομίσετε ότι ο χρόνος που απαιτείται για κάτι τέτοιο είναι πολύς και δύσκολα θα τον εξασφαλίσετε αλλά τελικά θα δείτε ότι δεν θα χρειαστεί να επενδύσετε τόσο πολύ χρόνο αλλά και ότι η προσπάθειά σας θα έχει τελικά αποτέλεσμα πολύ μεγαλύτερο από την επένδυση αυτή γιατί με αυτή την κίνηση θα βοηθήσετε την ενδυνάμωση της σχέσης σας με τους πελάτες που σας ενδιαφέρει περισσότερο.

 http://cardsmarketing.wordpress.com/2009/01/17/simvoules-gia-apostoli-xristougenniatikis-kartas/